martes, 1 de febrero de 2011

Elektrizitatearen istorio bat


Elektrizitatearen gaiarekin hasi gara gelan eta ikasle askorentzat sorpresa handia izan da nondik datorren energia deskubritzea.
Bideoak euskaraz aurkitzea ahaleginak egin baina gaia orokorki azaltzeko egokiak diren bideorik ez ditut aurkitu.



Resumen en español:
Hemos comenzado con el tema de la electricidad en el aula y para una pequeña parte del alumnado ha sido toda una sorpresa descubrir de dónde proviene nuestra propia energía.
He intentado encontrar vídeos en euskara que fueran adecuados para ilustrar el tema de forma general pero no ha habido manera de hallar uno que fuera adecuado.

14 comentarios:

Kate Berdea dijo...

Hiruhilabeteko luze bat igaro ondoren talde lanen dinamikan sartzea gero eta onuragarriagoa dela igertzen da eta ikasleak gero eta gustorago daude, baita ni ere.

Unknown dijo...

Gustatu zaigu asko energiari buruzko bideoa eta “Vedoque”ren jokuak.
Ba dago denetarik .

Kate Berdea dijo...

Kaixo, Dani! Laister adituak izango zarete blog-aren maneiuan. Eta hirugarren hiruhilekoan zuena zabaltzeko prest ere.

aida dijo...

Niri ere Daniel bezala bideoa ikusi egin dut eta asko gustatu zaizkit bideoa nola jokoak.
Aida.

Kate Berdea dijo...

Pozten naiz! Segi holan.

Anónimo dijo...

Ikasteko erabili al dugu

Kate Berdea dijo...

Galdera al da?.
Ikasteko motibagarria dela izatea espero.

Unknown dijo...

Oso interesgarria da eta ikasteko erabili dezakegu.

Anónimo dijo...

Kaixo, "Kate Berdea"! Bidoak oso ona dira ikasteko erabiliko dut askotan.

Argia dijo...

Kaixo,Kate Berdea!Argia naiz ikusi dut elektrizitatearen historioa eta asko gustatu zait seguru nago nire ama ikusten badu asko gustatuko zaiola.

Kate Berdea dijo...

Seguru zure amari ere asko gustatuko zaiola!

Unknown dijo...

Asko gustatu zait bideoa, ze oso ondo azaltzen du no la sortu zen elektrizitatea.
Elisa eta Eukene.

Unknown dijo...

Bideo honekin asko ikasi dut, oso baliagarria izan da.
Eukene.

Kate Berdea dijo...

Elisa, Eukene, pozten naiz artikulu hau baliagarria izatea elektrizitateari buruz ikasteko. Jarraitu bloga aztertzen eta gai honi buruzko post gehiago dituzue!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...